‘Stop selling and start serving!’

‘Effective engagement is inspired by the empathy that develops simply by being human’.

Brian Solis, Principal, Altimeter Group, Author of Engage!

  • Ποιός είναι ο πελάτης μας σήμερα;
  • Μήπως ο πελάτης μας έχει αλλάξει;
  • Τι έχει αξία για τον πελάτη μας; Ποιές είναι οι ανάγκες, οι επιθυμίες, οι φιλοδοξίες του;
  • Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τον πελάτη μας και σε τι δίνει αξία;
  • Πως μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες του πελάτη μας;
  • Πως μπορούμε να μετατρέψουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη σε έναν πελάτη που μιλά για μας, μας υποστηρίζει, είναι πρεσβευτής μας;
  • Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μια επιχειρηματική δραστηριότητα με σκοπό την ικανοποίηση του πελάτη;
  • Είμαι μια startup επιχείρηση γιατί είναι απαραίτητο να δώσω σημασία στον πελάτη και σε τι για αυτόν έχει αξία;

 

Ο σκοπός του εργαστηρίου είναι : να συνειδητοποιήσουμε γιατί σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά είναι απαραίτητο να εστιάζουμε στον πελάτη, να του δίνουμε αξία, να μετακινηθούμε από την θέση ‘εμείς στην εταιρία, οι κανόνες και οι διαδικασίες μας, τα εξαιρετικά προιόντα μας / οι εξαιρετικές μας υπηρεσίες’ στο ‘εσύ, ο πελάτης και αυτό στο οποίο δίνεις αξία!’.

Απευθύνεται: σε όλους όσους επιχειρούν, διευθύνουν μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, έχουν δημιουργήσει μια startup επιχείρηση, διευθύνουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτη, όλους όσους θεωρούν πως ο πελάτης είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Facilitator:

Niki Anandi Koulouri – HR Consultant, Learning Facilitator, Life and Business Coach