Η αλληλεπίδραση μας με τις κινητές συσκευές, είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των ενεργειών που κάνουμε online “σε απευθείας σύνδεση” και off line “εκτός σύνδεσης”. Επηρεάζει άμεσα τις τελικές αποφάσεις των καταναλωτών, αυξάνοντας τις επισκέψεις στα καταστήματα και ενθαρρύνοντας τις τηλεφωνικές κλήσεις πελατών.

Όταν οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες εν κινήσει για να λάβουν μια απόφαση, είναι:

  • 57% πιθανότερο να επισκεφθούν ένα κατάστημα
  • 39% πιθανότερο να καλέσουν μια επιχείρηση
  • 51% πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά

Επιπλέον, όταν φτάνουν στα καταστήματα, το 82% των χρηστών smartphones αλληλεπιδρούν με τις συσκευές τους για να τους βοηθήσουν να πάρουν μια απόφαση για το προϊόν.

Οι αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις τους μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν από την αγορά.

Μετά από τις πληροφορίες που άντλησε από την αναζήτηση του με το smartphone, σχεδόν ένας στους τέσσερις καταναλωτές άλλαξε την απόφαση του για να αγοράσει κάτι ενώ βρισκόταν στην διαδικασία ολοκλήρωσης της πληρωμής.

Καθώς οι μικρο-στιγμές “micomoments” (ειδικά στο κινητό) κατακερματίζουν το ταξίδι των καταναλωτών και δημιουργούν νέες μορφές αλληλεπίδρασης, ανατρέπουν την αξία των «σημείων επαφής» στα μέσα ενημέρωσης, με τους παραδοσιακούς τρόπους μέτρησης.

Δεν έχει πλέον νόημα να σχεδιάζετε τη στρατηγική πολυμέσων διαιρεμένη σε κανάλια, ξεχωριστά για την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το digital marketing.

Και μέσα στο digital marketing, δεν έχει πλέον νόημα να σκεφτόμαστε ξεχωριστά για τις κινητές και τις σταθερές συσκευές .

Πρέπει να υπολογίζετε τους νέους τύπους μετατροπών και να σκεφτείτε τη μέτρηση με τρόπο που να “συνδέει τις κουκίδες” μεταξύ των οθονών και των καναλιών. Αντίστοιχα πρέπει να οργανώσετε τα τμήματα σας (marketing, πωλήσεων, εξυπηρέτησης) γύρω από αυτόν τον νέο τρόπο σκέψης.

Δεν διαθέτετε πελάτες που βρίσκονται σε κίνηση και πελάτες σταθερών υπολογιστών γραφείου. Έχετε μόνο πελάτες.

Οι επιχείρησης αποκομίζουν οφέλη από την κατανόηση των micromoments με το να είναι εκεί, να είναι χρήσιμες και να είναι ευέλικτες.

Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ σας είναι έτοιμη για την πρόκληση, ανανεώνοντας τον τρόπο με τον οποίο μετράτε και αξιοποιείτε δεδομένα και εφόδια.

Το Workshop «SEM 360 – Micromoments | Connecting the Dots» είναι ένα σημείο εκκίνησης για να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας για τις κινητές συσκευές.

Εισηγητής: Ηλίας Τσαλδάρης, Data Analyst/ UX-UI Designer/ SEM-SEO Consultant

Ο Ηλίας φοίτησε στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών με ειδίκευση στα οικονομικά και επιχειρησιακά μαθηματικά. Είναι Google Partner στα πεδία Google AdWords, YouTube Ads και Google Analytics. Είναι ιδρυτής και iCEO της Innovation Group, η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες B2B σχετικά με τη διαφήμιση, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το web design.

Θα μας μιλήσει για πρακτικές SEM (Search Engine Marketing) και SEO (Search Engine Optimization), για μεθόδους και εργαλεία ανάλυσης και θα δώσει συμβουλές πως να βελτιώσει κάποιος την παρουσία του στο διαδίκτυο.

more: http://www.innovationgroup.gr/