Viral Marketing, Word of Mouth και Network Effects.
Τι πραγματικά είναι το virality και τι όχι.
Πώς μπορεί κανείς να ενορχηστρώσει το virality και να το βάλει μέσα στην mobile εφαρμογή του.
Case Studies: Πώς εταιρείες όπως το Facebook, το Dropbox, το Airbnb και άλλες χρησιμοποιούν το viral marketing.

Εισηγητής: Σάββας Ζορτίκης, CEO, Viral Loops

zortikis

Ο Σάββας Ζορτίκης ήταν υπεύθυνος για πολλές marketing automation καμπάνιες μεγάλων οργανισμών και επιχειρήσεων, όπως η BMW Σουηδίας, σε περισσότερες από 16 χώρες. Πλέον, είναι CEO της SaaS Viral Marketing πλατφόρμας Viral Loops και συνιδρυτής της GrowthRocks, ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies.

Website Links: https://viral-loops.comhttps://growthrocks.com/