ΞΕΝΙΑ ΚΟΥΡΤΟΓΛΟΥ“50 Shades of Mobile and Counting…”

Ποιά είναι η σημερινή και η αυριανή «κινητή ζωή» των Ελλήνων;  Πώς οι συσκευές επηρεάζουν την σχέση τους με την τεχνολογία και την καθημερινότητά τους; Ποιές είναι οι τελευταίες τάσεις στην αγορά και κατανάλωση κινητής τεχνολογίας;

 

Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner Focus Bari A.E.

Απόφοιτος του Pierce και Deree College, ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της Έρευνας Αγοράς το 1985, όντας ακόμα φοιτήτρια και μητέρα μιας κόρης 2 ετών: εργάστηκε στις εταιρείες MRC, AC Nielsen, και Bold/Ogilvy και το 1988  ίδρυσε την Focus Bari, την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική και πρωτοπόρα θέση στον χώρο  Ερευνών Μέσων, Τηλεπικοινωνιών/Τεχνολογίας, Digital και συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης της Ελληνικής κοινωνίας, με τοπικές και διεθνείς διακρίσεις σε όλους τους τομείς εξειδίκευσής της και νικήτρια του Hellenic Entrepreneurship Award 2014 με το πρωτοποριακό startup e-satisfaction.

Παράλληλα, η Ξένια Κούρτογλου δραστηριοποιείται με  εθελοντικό έργο εδώ και 25 χρόνια στα «κοινά» του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας/ΜΜΕ και του business community, τόσο μέσω των τοπικών θεσμικών φορέων (ΣΕΔΕΑ, ΕΕΕΤ, ΕΕΔΕ, ΕΙΜ, ΤΟΓΜΕ), διεθνών θεσμικών φορέων και δικτύων (ESOMAR, IRIS, EMRO, OPTEM), είναι ιδρυτικό μέλος του I for U (Greek Mentoring Network), εκλεγμένο μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μεντόρων για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, και Γενική Γραμματέας του IAB Hellas.

Με κορυφαία αξία την πίστη στην ανθρώπινη δύναμη, η Ξένια Κούρτογλου προσφέρει ουσιαστικό έργο για την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των νέων και των γυναικών, μέσα από τις συνεχείς, αντίστοιχες Έρευνες της Focus Bari, την συνεισφορά της με συστηματική διδασκαλία στο Πάντειο και σε άλλα Πανεπιστήμια από το 1997,  την υποστήριξή της σε σχετικές διοργανώσεις, και κυρίως, μέσα από το προσωπικό της παράδειγμα.