ANNA ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

“Catch me if u can”

Ποιές δυνατότητες ανοίγει για τους marketers σήμερα η σχέση των καταναλωτών με τα κινητά τους?  Πόσο «συνδεδεμένοι» είναι με τις συσκευές τους, και σε ποιά διάθεση τους βρίσκουμε;  Πόσο έτοιμοι είναι να ανταποκριθούν στις προ(σ)κλήσεις των μαρκών εν κινήσει;

 

ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών

Η Άννα έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές MSc σε Child Development στο University of London.  Το 2012 «γύρισε ξανά στα θρανία» για να παρακολουθήσει μεταπτυχιακό πρόγραμμα Digital Marketing της EEΔΕ/CIM.

Εντάχθηκε στο δυναμικό της FOCUS BARI το 1996 και σήμερα είναι Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών της Εταιρίας, έχοντας την ευθύνη για τη διοίκηση του τμήματος καταναλωτικών ερευνών. τα διεθνή έργα της εταιρίας, και την ανάπτυξη νέων προϊόντων έρευνας.  Συμμετέχει στην ομάδα Διοίκησης και χάραξη στρατηγικής για την ανάπτυξη κύκλου εργασιών, ενώ από το 2003 είναι  μέλος του ΔΣ και μέτοχος της εταιρίας.

Εκπροσωπεί τη Focus Bari στο Διεθνές Δίκτυο IriS (International Research InstituteS),  είναι μέλος της ESOMAR, και του ΙΕπ. Αρθρογραφεί σε κλαδικά έντυπα από το 2005 και έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

ANNA KARADIMITRIOU, General Manager of Ad Hoc Research

Anna holds a Bsc in Psychology from the University of Athens and a MSc in Child Development from University of London. At 2012 she “went back to school” to attend a Diploma in Digital Marketing by EEDE/CIM.

She joined FOCUS BARI in 1996. Today, she is General Manager of Ad Hoc Research having among her responsibilities department’s day to day management, company’s international projects and new business development. She participates in company’s top management team while since 2003 she is a partner and member of company’s Board of Directors.

Anna represents FOCUS BARI in Iris network (International Research InstituteS), and is a member of ESOMAR and Institute of Communication.

She has published numerous articles regarding Greek Consumers and Social Trends in specialised magazines and has participated in many conferences in Greece and abroad.